reklama

Chybas mi babicka

dnes si ma opustila. chybas mi ako nikdy predtym. lubim ta. babicka, zijes v mojom srdcei. navzdy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

smrt sa prechadzala v bielom plasti. mala pri sbe teplomer a kyslikovu bombu. dve susedky cakajuce na podobny osud sedeli blizko. vcera si mi povedala, ze nas lubis, dnes ta niet. vcera si mi povedala, ze uz nevladzes zit. dnes som opita. opita zialom za tebou zmiesanym znacnou davkou promilde. vo veku 84 rokov mi zomrela moja babicka. clovek, ktory ma s mojimi rodicmi vychoval. lubima ta babicka, si teraz v nebicku a preto je paradox, ze sa moj zial miesi so stastim!

Pamatas sa, ako si zasila zobacik mojej kacicke? Tej, co som dostala od maminky v den narodenia? Je tomu uz dvadsat rokov. Pamatas, ako si mi cez plot skolky tajne davala tycinky? A ja som bola najvacsia heeeerecka, ktora nemusela papat najhorsie obedy. Alebo ako ked som si ako druhacka na zakladnej skole zabudla flasku s malinovkou, a ty si rano vtrlhla na prvu hodinu, doniesla mi tu velku staru flasku s tym, nech sa mam coho napit. to som bola este mala a ty mladsia. dnes uz som velka a ty si bola starsia. niektori by povedali, ze si len bola. ale pre mna stale si. citim tvoju pritomnost v mojom srdci a verim, ze dedecek a ty sa uz konecne po styridsiatich rokoch drzite za ruky. lubim vas

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Babicka, rodicia za Tebou placi a ja s mojou sestrickou verime, ze to je iba zly sen. ze nemoze byt pravdou skutocnost, ze vcera to bolo posledny krat, co som ti povedala : lubim ta. Kde si teraz a ako ti je? UZ lepsie? Co mi povies ked sa Ta opytam ako sa mas? Povies dobre? Vidis nas a davas na nas pozor? Dnesok je jeden z najsmutnejsich dni nasho zivota. Odisla si do nebicka. Ale uz je ti lepsie. Uz netrpis a necitis bolest, iba stasie. So dobra zena. Si mama, babicka a takmer aj prababicka. Áno, Risko bude mat synceka. Za par mesiacov. Budes prababicka. Tesis sa?

Chceli sme Ti pomoct. Ako sa len dalo. Uplatky, zmena nemocnic, najlepsi personal. Nedali sme Ta do ustavu, hoci sme mohli. Moji hrodinovia, maminka a tatinko sa o Tebva odvazne starali den co den. A aj tak si odisla. Nemala si uz chut na zivot? Bola si slabucka. Krehka sta porcelan. Vcera si povedala, ze uz nevladzes. A dnes okolo dvanastej si opustila tento svet. Vies, ze Ta lubim? Urcite. Prepac, ze som bola niekedy zla. Bola som hlupe dieta.Odpust mi. UZ viem aku mas cenu. Lubim Ta. My vsetci. Uz si v nebicku. S PanBozkom. a davas na nas pozor. Aj my na Teba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chybas mi babicka, hoci viem, ze si v nebicku, hoci viem, ze raz ma opat objimes a povies : Aj ja Teba

Zuzka Tiňová

Zuzka Tiňová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kamarati mi hovoria Zuzka. Som zivot milujuci optimista s prvkami realizmu, ktore niekedy pod vplyvom situacie zabiehaju do pesimizmu okoreneneho kritickym postojom. Som toho nazoru, ze usmev na tvari je kuzlo, ktore nam sveci najviac:) Zoznam autorových rubrík:  Príbehy alebo inšpirácia Životnekonečno-konečné úvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu